Nooodle 16 Report post Posted September 6, 2011 MINE! Share this post Link to post Share on other sites
Tonberry 0 Report post Posted September 6, 2011 Imma steal it from you It;s mine now mwhaahah Share this post Link to post Share on other sites
Shade 5 Report post Posted September 6, 2011 mine's bigger and better than yours...and i'm not going to show it cuz u'll try to steal it from me!! Share this post Link to post Share on other sites
~Trinitas~ 0 Report post Posted September 6, 2011 nooodlesaurus... can i plz have this shiny device? Share this post Link to post Share on other sites
Nooodle 16 Report post Posted September 6, 2011 nooodlesaurus... can i plz have this shiny device? Only if I get a lifetime supply of KEWKIES! Share this post Link to post Share on other sites
marjen612 0 Report post Posted September 6, 2011 nice and shiny ;D Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted September 6, 2011 I thought this topic was about the ata banned 4ever~ Share this post Link to post Share on other sites
Shade 5 Report post Posted September 6, 2011 i think u'r looking at the wrong thread gogg Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted September 6, 2011 Ain't that what I just said? Share this post Link to post Share on other sites
[]LoSt°PiKe[] 1 Report post Posted September 6, 2011 Mid Night Club Share this post Link to post Share on other sites