-assKICKER- 1 Report post Posted November 5, 2011 http://www.realmpt.net/forum/index.php?topic=58682.0;topicseen 1st: val ring looks fake 2nd: too many of them ( or im just envious? ) 3rd: kenni do not restore items. ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest TFSE Report post Posted November 5, 2011 fake reply for fake report~ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest TFSE Report post Posted November 5, 2011 also a perm ban for fake report >D Quote Share this post Link to post Share on other sites
aroma_AGAIN 0 Report post Posted November 5, 2011 this fake topic the guy is so dumb he dont even count right the weight from suit + 27 rings and kelv . Really fail Quote Share this post Link to post Share on other sites
[D]ohkito 2 Report post Posted November 5, 2011 Yeah, I checked this out, just was waiting for be im my home to report this dumbass.Obviously, wasn't necessary. Really a lame this. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-assKICKER- 1 Report post Posted November 5, 2011 i did not count those shits, hahahaha. now im no envious 8) 8) 8) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tonberry 0 Report post Posted November 6, 2011 hey those are my valento rings Quote Share this post Link to post Share on other sites
~Trinitas~ 0 Report post Posted November 6, 2011 i lol'd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wiz 0 Report post Posted November 6, 2011 THE DGS are MINE MINE MINE I TELL YA!!! restore plz GM!! Quote Share this post Link to post Share on other sites