unknown69 0 Posted January 10, 2014 EZ is full now bro sorry ah ok sir. thanks for the reply. Maybe I should w8 for the new slot. Share this post Link to post
-[Vinicius]- 3 Posted January 10, 2014 Hi Guys! I would like to ask if there is a level requirement in join your clan, I'm only level 105 pike. I'd like to play in party that's why I want to join your clan coz I see many players are with your clan. Hi bro, we have a Sub Clan, called FriendZ, maybe you wanna come in this clan. Share this post Link to post
Poteten 0 Posted January 10, 2014 hi... i just wanted to say that you all suck uheuheuheuh lonz the most. peace. Share this post Link to post
dohkito! 0 Posted January 10, 2014 -" post="614256" timestamp="1389229032"] O Doug tem staff 130? : hhahahah Se você não calar essa boca vo tirar uma do seu rabo EUHEUHEUEHUHUEHUE kkkkkkkkkkkk chega de spaw nb que n tem staff. HASUHAUSHUASHUAHS Doug tem char?? G-zus... Share this post Link to post
-[Vinicius]- 3 Posted January 10, 2014 - link=topic=87502.msg614256#msg614256 date=1389229032] O Doug tem staff 130? : hhahahah Se você não calar essa boca vo tirar uma do seu rabo EUHEUHEUEHUHUEHUE kkkkkkkkkkkk chega de spaw nb que n tem staff. HASUHAUSHUASHUAHS Doug tem char?? G-zus... mais ou menos. ahsuahsuahsuahs Share this post Link to post
.NyanCat. 0 Posted January 10, 2014 BUNSOO TOMATOOOOOOOOOOOO 8) Greetz, Kuya patatas ;D Share this post Link to post
-[Vinicius]- 3 Posted January 10, 2014 vini / dhokito, tomem no rabo ~ vai upar noob, vai upar. HUHASUHAUSHUASHUAS Share this post Link to post
dohkito! 0 Posted January 10, 2014 Fs 143 ( sdds msgs ) Pris 140 Você trocou um Mage por uma classe lixenta como FS? Que, bosta. Share this post Link to post
-[Vinicius]- 3 Posted January 10, 2014 Aheeeoo, agora ninguém pde upar. HAHAUSHAUSHUASh Share this post Link to post
gulamaster 0 Posted January 10, 2014 Esses cotoco que so loga em 2x loto o serve e fez o cair agora atrapalhou meu up :'( Share this post Link to post
Doug 1 Posted January 10, 2014 Esses cotoco que so loga em 2x loto o serve e fez o cair agora atrapalhou meu up :'( Sim Share this post Link to post
Marçal 1 Posted January 10, 2014 Fs 143 ( sdds msgs ) Pris 140 Você trocou um Mage por uma classe lixenta como FS? Que, bosta. Sim, ele traiu a causa mágica pra seguir a modinha de FS... Triste. Share this post Link to post
dohkito! 0 Posted January 10, 2014 Fs 143 ( sdds msgs ) Pris 140 Você trocou um Mage por uma classe lixenta como FS? Que, bosta. Sim, ele traiu a causa mágica pra seguir a modinha de FS... Triste. Que merda. FT assim... Share this post Link to post
lonz 0 Posted January 10, 2014 BUNSOO TOMATOOOOOOOOOOOO 8) Greetz, Kuya patatas ;D HAHAHAHAHA idk thats you kuya ;D why u use other forum name? : Share this post Link to post
dohkito! 0 Posted January 10, 2014 'cause he's hiding his skinny ass from my NOTORIOUS PIPI! 8) Share this post Link to post
LotonTow 0 Posted January 11, 2014 EZ is full now bro sorry hi guys eli here =] {totaly1shotyou} looking to trade my as 141 naked + coins for 145 char naked or i looking for exp service..... pm me in inbox or in game if some1 can do it or if some1 can share me a prs just for lvling... thanks Share this post Link to post
HeadShoot 0 Posted January 17, 2014 Eai galera, gostaria de uma vaga no ez, conheço o kimormiel, não muito, mas ele me disse para tentar pedir um vaga aqui... Meu nick é KL Arch 126... Se poder tenho amigos muito parceiros que gostariam de vir para o clan, como XBlueMaryX e SnowQueen - Blue 130 Snow 123 Blue prs Snow ata... Galera bem parceira que loga todo dia... todos curtem sod e gostariamos de ajudar em sod e bc... mesmo sendo meio noobs para bc Mas eu e snow vivemos em mf... Vlw, aguardo resposta Share this post Link to post