Poteten 0 Report post Posted September 7, 2013 Sheep <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
JoeHandsome 1 Report post Posted September 8, 2013 I don't like the reflection effect The sheep look nice, but I don't like that they are made in different styles. Quote Share this post Link to post Share on other sites
~Mark! 1 Report post Posted September 8, 2013 I told you that once too Stian. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lonz 0 Report post Posted September 8, 2013 i like it potetenub 8) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poteten 0 Report post Posted September 8, 2013 @kenni hahaha aight tyty @ mark fuck you :3 @lonz thaaanks! Quote Share this post Link to post Share on other sites
~Mark! 1 Report post Posted September 8, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lonz 0 Report post Posted September 8, 2013 @kenni hahaha aight tyty @ mark fruit you :3 @lonz thaaanks! NP btw POTATO IS FRUIT? his vegetable :-X Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ciroc 0 Report post Posted September 8, 2013 Nice! I don't like the reflection as well. By the way Stian have u fucked a sheep before?hahaha Just curious... ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rkokie 6 Report post Posted September 8, 2013 remove the freggot text and it'd be just fine lal Oh and add a border to the second sheep~ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rhyax 0 Report post Posted September 8, 2013 pfff mine is way better jk your is cool too Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poteten 0 Report post Posted September 8, 2013 Nice! I don't like the reflection as well. By the way Stian have u fruited a sheep before?hahaha Just curious... ;D nah i havent hahahah and i wont too lawl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doug 1 Report post Posted September 8, 2013 pfff mine is way better jk your is cool too Perfect Quote Share this post Link to post Share on other sites
lonz 0 Report post Posted September 8, 2013 pfff mine is way better jk your is cool too Perfect LOL kkkkkkkkkkkk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samanousk 0 Report post Posted September 9, 2013 pfff mine is way better jk your is cool too Perfect Uhh nice Sheep orrrr dog LOL kkkkkkkkkkkk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gaara 0 Report post Posted September 28, 2013 Sheep <3 Very Good ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites