Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 i think some1 do that Who? I wanna see pics Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted December 1, 2010 Hey! The "who cares~" is mine! Share this post Link to post Share on other sites
arthur~ 7 Report post Posted December 1, 2010 --' gogg fóq íu tranqs, or i'll have to log my mage and kill urself with obi wand +20?!!?! Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 As if Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted December 1, 2010 Affe "fóq iú tranks" and "as if!" are mine toooooooo!! > Share this post Link to post Share on other sites
arthur~ 7 Report post Posted December 1, 2010 i dont ever saw ur name there ??? Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted December 1, 2010 Maybe yea Maybe no Who knows~ Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 ello! Share this post Link to post Share on other sites
arthur~ 7 Report post Posted December 1, 2010 ??? subliminal mensage? Share this post Link to post Share on other sites
dohkito 0 Report post Posted December 1, 2010 Hey! The "who cares~" is mine! is no longer now is mine caz i registered it look : Who Cares © ehehehehehehehhehe Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 hmm he was faster, Gogg Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted December 1, 2010 Hey! The "who cares~" is mine! is no longer now is mine caz i registered it look : Who Cares © ehehehehehehehhehe You didn't, because I checked the INPI site Ha ha, now I registered it 8) Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted December 1, 2010 hmm he was faster, Gogg Owned~ Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 hmm he was faster, Gogg Owned~ fivu Share this post Link to post Share on other sites
arthur~ 7 Report post Posted December 1, 2010 now i start to dont understand anything that u're all saying Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 Mueeeehehehehehehe ;D Share this post Link to post Share on other sites
arthur~ 7 Report post Posted December 1, 2010 damn! i'm out of my place!!! should i get back there? (inthehills) Share this post Link to post Share on other sites
Gogg 3 Report post Posted December 1, 2010 Run to the hiiiiiiilllllllls Run for your liiiiiiivveeeeees Share this post Link to post Share on other sites
Guest Mayreen Report post Posted December 1, 2010 I like trains Share this post Link to post Share on other sites
arthur~ 7 Report post Posted December 1, 2010 i like cupim Share this post Link to post Share on other sites