lluuizznovo 1 Posted May 23, 2022 Voce que nao tem tempo pra upar , conte comigo. Faço exp service 144+ qualquer classe chama pv. Faço service de hunt com log , faço todos os boss todo dia . tulla+. tudo que for dropado sera deixado na conta. Faça seu orçamento comigo e nao perca, gogogo ----------------------------------------------------------------------------- You who don't have time to level up, count on me. I do exp service 144+ any class calls pv. I do hunting service with log, I do all the bosses every day. tulla+. everything that is dropped will be left in the account. Make your budget with me and don't miss it, gogogo Share this post Link to post
wbswesley 5 Posted July 10, 2022 O QUE TU PEDI PRA DEIXAR MINHA CONTA 160 FS NO CASO Share this post Link to post
gonereno 63 Posted July 14, 2022 On 5/23/2022 at 10:41 AM, lluuizznovo said: Voce que nao tem tempo pra upar , conte comigo. Faço exp service 144+ qualquer classe chama pv. Faço service de hunt com log , faço todos os boss todo dia . tulla+. tudo que for dropado sera deixado na conta. Faça seu orçamento comigo e nao perca, gogogo ----------------------------------------------------------------------------- You who don't have time to level up, count on me. I do exp service 144+ any class calls pv. I do hunting service with log, I do all the bosses every day. tulla+. everything that is dropped will be left in the account. Make your budget with me and don't miss it, gogogo Quanto cobra o Try para Prs 146 equipada? Share this post Link to post